Second !!!!
Folio kerjaya plak jd kn msalah ni lg tak terurus...... dlm mse 1 hari siap tp........ SERABOTTT !!!!!!!!!!
2nd TENSION !!!!
pastu dpt la rileks kejap... pergi MRSMF TROLAK... ROBOFAIR.... syok gila kot.. MRSM dorg besar... tp dorm tmpt aku/kitaorg dok tinggi melangit.... lengguhhhhhh.... sempOOOOOOt.... cmne la bdk2 FELDA ni naik turun tiap2 hari... jarak kelas dgn dewan selera dorg pun 1 kilometer.... nangis ketiak cmni leerrr..... tp best laa...
terendak got 5th place..... tak kurg hebat jgak kite org....
time tu jgak ada konflik dgn dia.... serik sgt sgt... TENSION kot time tu... otak tak betul... bodoh kn aku !!?? PUi i i !!!!
[Minggu ke-2](minggu aktiviti)
naik je minggu ni.... aku dikejut kan dr rehat yg sementara tu dgn Mock Interview..... kaunselor kate kena ade resume dgn sijil2.... yg aku lg bengang nye skaligus TENSION !!!!!!! aku punye sijil2 lupe nk bwk dr rumah.... call ayah... kena marah2 lg.... Allah je yg tau cmne aku rse time tu...... nsib baik ada penenang hati... relief skit la tekanan tu... pastu... ummi ckp dia hntrkan fail sijil2 tu pagi keesokan harinya....
ummi tgk aku sedih time tu... minta maaf sgt sgt.... susah kan dorg je....
pagi tu aku kena interview.... dia tnye la pasal kerjaya yg aku impikan....
kena speaking.. grammar kemana, vocab pun kemana.......
![]() |
| muka tension kot..... pelik kan?? dh cengkung.... eee... buruk . [before interview] |
4th problem.....
gaduh dgn dia.... tak tau la knapa aku sensetif sgt.... skit2 nk gduh... aku terbawak2 TENSION ni dkt dia jgak... it was my fault..... SORRRYYYYYY eaaa...... kesian kan la sayaaaaaa...... ! pleaaase...
akhir nyaaaa...... masalah aku ni tak tau lg dh tamat ke blum.... Allah bg aku demam..... tiap2 kali aku beli ubat kt Klinik Keluarga kan.. aku mesti baca kat plastik ubat tu..... dia kate..... "sesungguhnya sakit itu penghapus dosa.... maka besabar la menghadapi nya....." riwayat ape ntah... lupe...
n skrg..... aku sedar maybe aku ada wat salah dgn yg maha Esa....
ALHAMDULILLAH Ramadan dh hmpir tiba.... syOk !! :)

No comments:
Post a Comment