Saturday, May 7, 2011

comfortable side of toooottttt~

The Damn colour of life has been beautify by herr... expecting something better would comes in front of me soonn .. i'm glad tht i found her in my 'new' life....eternally thanks to HIM.. [BM plak la].. errr....serius,,, aku tak pernah rasa mcm ni sblum ni .... huurrh~.. pelik... mcm kena panah la pulak ... penggGG ! hermmm.... kdg2 aku diibaratkan mcm semut2 yg patuh dengan tugasan mereka tanpa henti... payah nk lari dr norma ni... kesian semut . = =" . 


Gerak geri dia mcm dpt aku rasai . tu lah pelik yg aku mention kan td... angau ??? giler rrr ... xnk aku .. xnk jd jiwang .. bkn aku klo jiwang2 ni . haha !! .. dengan itu... sebelom aku  merepek n melarat2... baik aku berhenti skrg . otak ni bkn bolehh.. krng ntah pape je yg kuar dr kotak . [BI balik].. since i have met you... it's turn me into a great happiness+well-guided... thanks to you too.... :)))



No comments:

Post a Comment